№9-12, 2022

Зміст номера

Nota bene

Поезія

  • Уладзімір Някляєв. Білорусь Війна, якої нема
  • Ніколь Сілі. США Вибрані поезії

Проза. Драма

Скарбниця

  • Віктор Мельник. Окситанська ідентичність і творчість тулузького єпископа Фолькета Марсельського
  • Карина Волошина. Навіяні пісками голоси

Письменник. Література. Життя

  • Володимир Скринченко. Чимало є, Гораціо, у світі…
  • Віктор Мельник. Простори «лагідного александрійця» (еллініст Юрій Микитенко про Кавафіса)
  • Новини культури

    На обкладинці: Ст. 1. Мікеланджело Мерізі да Караваджо. Італія. Давидзголовою Голіафа. Олія на  полотні. 1610 р. Ранній бароковий живопис. Ст. 2. Якоб ван Оост Старший. Фландрія (Габсбурзькі Нідерланди). Давидзголовою Голіафа. 1648 р. Бароковий живопис. Ст. 4. Джим Фішер (США). Давид і Голіаф. 2020 р. Сучасне абстрактне мистецтво. Олія на льняному полотні. Фарба містить зв’язані пігментиздодаванням  льняної, чи гвоздикової олії. Манера експресіонізму, абстрактна стилістика, багатошарова структура фарби. Повна назва: Старий Заповіт. 1-а Самуїлова 17. Рядок 49. «І простяг Давид руку свою до торби, і взяв звідти каменя, та й кинув із пращі, і вдарив филистимлянина в чоло його. І той камінь втявся йому в чоло, і він упав на обличчя своє на землю».

    Залишити відповідь